#Batmanlı muhtar biz Şakadan evlendik

En Büyük Aşk Vatan 01:38

En Büyük Aşk Vatan

Jandarma Genel Komutanlığı tarafından 14 Şubat Sevgililer Günü münasebetiyle En büyük aşk, vatan klibi yayımlandı. Komutanlığın sosyal medya hesabından paylaşılan klipte, jandarma personelinin zorlu kış şartlarında yür..

Şehit Annesinden Cumhurbaşkanı Erdoğan'a Duygulandıran Sözler 03:18

Şehit Annesinden Cumhurbaşkanı Erdoğan'a Duygulandıran Sözler

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Zeytin Dalı Harekatı'nda şehit düşen Piyade Astsubay Üst Çavuş Musa Özalkan'ın ailesine taziye ziyaretinde bulundu. Şehidin annesi Hatice Özalkan'ın yaptığı konuşma herkesi duygulandır..

Felsefe Gibi Felsefe Kadın Yıldız Tilbe 00:38

Felsefe Gibi Felsefe Kadın Yıldız Tilbe

Felsefe Gibi Felsefe Kadın Yıldız Tilbe Sen Konuş Biz Seni Bir Ömür Boyu Dinleriz Hiç Sıkılmadan..

• 698 görüntüleme
Boran Kuzum, Onunla Birlikte Oynadığım İçin Çok Mutluyum 02:40

Boran Kuzum, Onunla Birlikte Oynadığım İçin Çok Mutluyum

Vatanım Sensin'in Leon'u Boran Kuzum'un şok aşk yanıtı Boran Kuzum ve Miray Daner. Biz onları 'Vatanım Sensin'in Hilal ve Teğmen Leon'u olarak tanıyoruz. Aralarında bir aşk filizlenen Hilal ve Leon'un, 'HiLeon' başlığıyl..

• 1.112 görüntüleme
 16 Yaşındaki Gence Yurtta Işkence 02:49

16 Yaşındaki Gence Yurtta Işkence

Yurtta liseli gence falakalı işkence görüntüleri : Yatılı bir öğrenci yurdunda aynı yurtta kalan 3 lise öğrencisinin bir başka liseli gence yönelik işkenceye varan uygulamaları izleyenleri dehşete düşürdü. Ranzalara ve..

2 Dakikada Merak Ettiğimiz Türk Dublaj Sanatçıları 02:20

2 Dakikada Merak Ettiğimiz Türk Dublaj Sanatçıları

Dublaj mı altyazı mı tartışmaları devam ededursun, biz merak edilen dublaj sanatçılarını tanıyalım. Film ve dizilerde sıkça benzer sesleri dinleyip gerçek görüntülerinin ne olduğunu merak ettiğimiz o dublaj sanatçıları....

• 689 görüntüleme
Başkasına Yaptığı Kendisine Yapılınca Tiskinen Köpek 00:15

Başkasına Yaptığı Kendisine Yapılınca Tiskinen Köpek

Tamam anladık bu bir sevgi gösterisi ama biz de deneyelim dediğimizde neden kaçıyorsun o zaman köpek kardeş?..

• 1.126 görüntüleme
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Son Dakika Süleyman Soylu Açıklaması 01:42

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Son Dakika Süleyman Soylu Açıklaması

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan son günlerde çıkan kabine değişikliği ve İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun istifa edeceği yönündeki iddialara ilk kez cevap verdi. Erdoğan, 'Ahlaksız troller vasıtasıyla yapılanlar biz..

Kadınların Ekeklere Söylediği 7 Yalan 03:52

Kadınların Ekeklere Söylediği 7 Yalan

Aramızda “ben hiç yalan söylemem” diyenler var mı? Hayır diyenlerdenseniz, biliyorum yalan söylüyorsunuz. Söz konusu ufak pembe yalanlar olduğunda bunu hepimiz yaparız. Biz bugün sizlere kadınların en çok söylediği 7 y..

• 1.068 görüntüleme
Erkeklerden Güzel Ve Anlamlı Kadınlar Günü Mesajı 01:52

Erkeklerden Güzel Ve Anlamlı Kadınlar Günü Mesajı

Sokaktaki vatandaşa, dünya genelinde milyonlarca kadın tarafından büyük bir coşkuyla kutlanan Kadınlar Gününde Kadın sorulmuş. Doğumdan ölüme kadar her hayatın her anında varlıklarını hissettiğimiz, bizi biz yapan değe..

• 690 görüntüleme
Yemeğini Mundar Eden Şaklaban Köpek 00:15

Yemeğini Mundar Eden Şaklaban Köpek

Büyük bir coşkuyla yemeğini karşılayınca biz de sanıyoruz ki edebiyle oturup yiyecek. O popo neden yerinde duramıyor anlamış değilim?..

• 757 görüntüleme
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Ülkemize Yan Bakan Teröristleri Kovalıyoruz 01:00

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Ülkemize Yan Bakan Teröristleri Kovalıyoruz

Cumhurbaşkanı Erdoğan, İşgalci değiliz, biz sadece ülkemize yan bakan o teröristleri kovalıyoruz. Onların peşindeyiz. Şimdi de Afrin'de yine o teröristleri kovalıyoruz. dedi...

'İş Bitmedi, Afrin Daha Başlangıç' 03:24

'İş Bitmedi, Afrin Daha Başlangıç'

TVNET'te Çanakkale'den Afrin'e Özel Programında gündeme dair çarpıcı açıklamalarda bulunan Yeni Şafak Genel Yayın Yönetmeni İbrahim Karagül, 'Bu coğrafyada herkes bizim milletimiz.Biz büyük bir millet etrafında düşünüyor..

Miray Daner Ve Boran Kuzum Arkadaş Mı Sevgili Mi StarLife 17 Mart 2018 01:07

Miray Daner Ve Boran Kuzum Arkadaş Mı Sevgili Mi StarLife 17 Mart 2018

Miray Daner ile aralarında aşk dedikodusu çıkan yeni neslin popüler oyuncularından Boran Kuzum, biz Miray ile sadece arkadaşız dedi..

• 1.150 görüntüleme
  • 7 yıl önce
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Birlikte Teröristleri Temizleyelim Dediğimizde Neredeydiniz 01:10

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Birlikte Teröristleri Temizleyelim Dediğimizde

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Amerika'dan sözcü açıklama yapıyor, kaygılıyız diyor. Biz size kaygılarımızı ilettiğimiz zaman, gelin birlikte teröristleri temizleyelim dediğimizde neredeydiniz? dedi...

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Pensilvanya Da Gelecek 01:58

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Pensilvanya Da Gelecek

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Onlar kaçacak biz kovalayacağız... FETÖ'yü de kovalıyoruz. Bak Kosova'dan altı tanesini paketleyip getirdi Milli İstihbarat. Pensilvanya da gelecek. Bir yere kadar kaçarsın. dedi...

Cumhurbaşkanı Erdoğan: S400 Konusunda Anlaşmamızı Yaptık Ve Bu Defteri Kapadık 01:37

Cumhurbaşkanı Erdoğan: S400 Konusunda Anlaşmamızı Yaptık Ve Bu Defteri

Cumhurbaşkanı Erdoğan, S400 konusunda anlaşmamızı yaptık ve biz bu defteri kapadık, bitti o iş. Şu anda artık bu işin imalat süreci devam etmektedir. dedi...

Asus ROG Strix B360-F Gaming Anakart İncelemesi 12:04

Asus ROG Strix B360-F Gaming Anakart İncelemesi

Intel'in sekizinci nesil Core işlemci ailesinin çalışması için gerekli anakartlar, bugün çıkan B360 ve H370 yonga setleri ile tamamlanıyor. Biz de Asus B360-F Gaming ile B360'ın ilk örneğine bakıyoruz. Anakartın ROG Stri..

• 723 görüntüleme
İbb Başkanı Mevlüt Uysal'dan Uber'le İlgili Önemli Açıklama 01:50

İbb Başkanı Mevlüt Uysal'dan Uber'le İlgili Önemli Açıklama

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Mevlüt Uysal Uber le ilgili, Uber aslında rahatlık demek. Şoförle birbirine güvenini sağlaması demek. 'Eline sopa alıp sokakta Uber'cileri kovalamakla olmuyor. Yerlisini yaparsak bu..

7. Nesil Intel NUC İncelemesi 38:01

7. Nesil Intel NUC İncelemesi

Intel'in uzun zamandır sürdürdüğü NUC serisi, yedinci nesline geldi ve biz de bir örneğini tüm detayları ile inceledik...

• 695 görüntüleme
'Cehenneme Kadar Yolunuz Var' 01:20

'Cehenneme Kadar Yolunuz Var'

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın, Siirt'te partisinin 6. Olağan İl Kongresi'nde açıklamalarda bulundu. Afrin'le ilgili son durumu da belirttiği konuşmasında Erdoğan, Etkisiz hale getirilen terörist sayısı 4 bin 17 oldu. Kuzey I..

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Ey Batı! Doğu Guta'da Katledilenlere Ne Zaman Dönüp Bakacaksınız 02:19

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Ey Batı! Doğu Guta'da Katledilenlere Ne Zaman D

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ey Batı! Doğu Guta'da katledilen, şehit edilen bu yavrulara, kadınlara, insanlara ne zaman dönüp bakacaksınız da biz size 'Bunlar adil davranıyor' diyeceğiz. şeklinde konuştu...

Başbakan Yıldırım Müttefiklerimizden Daha Çok Empati Bekliyoruz 02:58

Başbakan Yıldırım Müttefiklerimizden Daha Çok Empati Bekliyoruz

Başbakan Yıldırım, Dost ve müttefiklerimizden biz daha çok empati bekliyoruz. Bölgede yaptığımız bu fedakarlığın, bu büyük bedel ödemenin karşılığı bu olmamalıdır. dedi...

Orta Parmak İşaretini Sevmeyen Köpekler 03:28

Orta Parmak İşaretini Sevmeyen Köpekler

Bir çeşit köpek küfürü olsa gerek, çok sinirleniyorlar. Bize yapsalar biz de kızarız, hayvanlar haklı.....

• 1.152 görüntüleme
CHP Genel Başkan Yardımcısı Tezcan: Hodri Meydan 00:44

CHP Genel Başkan Yardımcısı Tezcan: Hodri Meydan

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Tezcan, MHP Genel Başkanı Bahçeli'nin cumhurbaşkanlığı ve milletvekili seçimlerinin 26 Ağustos 2018'de yapılması çağrısına ilişkin, Arkadaşlar, hodri meydan. Biz CHP olarak h..

Cumhurbaşkanı Erdoğan Kampanya Başladı Manifestomuzu Açıklayacağız 04:22

Cumhurbaşkanı Erdoğan Kampanya Başladı Manifestomuzu Açıklayacağız

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kampanya başladı. Fakat biz tabii şimdi manifestomuzu açıklayacağız. Şu anda bununla ilgili olarak ekibim çalışıyor ve ekibimle beraber de değerlendirmelerimizi yapacağız. dedi...

Çocukken Evde Oynadığımız 13 Oyun 04:45

Çocukken Evde Oynadığımız 13 Oyun

Bu Hayat Okulu videosunda çocukların evde arkadaşları ile oynadıkları oyunlar var. Deve - Cüce, Bir Şeycilik Oynamak, El Kızartmaca, İsim - Şehir, BOM, Parmak Güreşi… Biz de çocukluğumuzda bunları çok oynadık!..

• 1.040 görüntüleme
Kuru Ekmek İçin Kavga Eden Balıklar 00:57

Kuru Ekmek İçin Kavga Eden Balıklar

Biz balık tutmak için oltaya binbir çeşit yem takarken açlıktan ölen bu balıklar kuru ekmek için birbirini yemekteler. Şaka bir yana doğanın bu güzelliğini hep birlikte izliyoruz...

• 1.102 görüntüleme
  • 6 yıl önce
CHP-İyi Parti İttifakı Akıllara Akşener'in 'Abidik Gubidik' Açıklamasını Getirdi 00:50

CHP-İyi Parti İttifakı Akıllara Akşener'in 'Abidik Gubidik' Açıklaması

Bugün, Ortak tuzak kurdular, boşa çıkarıldı. Kılıçdaroğlu'nun adımı her türlü takdirin üzerinde. açıklamasında bulunan Meral Akşener 11 Mart'ta Kayseri'de Biz şartlı, şurtlu, insanlarla el sıkışıp, sırf aday olabilmek..

Mantı Krizine Giren Sevimli Bebek 00:34

Mantı Krizine Giren Sevimli Bebek

Kayserili olduğunu biz iki kelimeyle anlatan bu sevimli ufaklığın mantı yakarışlarını izliyoruz efendim. Kayserili değil de diyette olabilir.....