#Dik

Ayrılırken Dürüst Olsaydık 04:17

Ayrılırken Dürüst Olsaydık

Siz nasıl ayrıldınız? Kafada bitirmesi kolay, konuşmasını yapmak zor iş! Peki ya bu durumu nasıl söyleyeceksiniz? “Her Şey Hakkında Her Şey” ayrılığın acı ama gerçek yüzünü gözler önüne seriyor…..

• 943 görüntüleme
Ayşen Birgör  Kapın Her Çalındıkça O... 03:13

Ayşen Birgör Kapın Her Çalındıkça O...

Ayşen Birgör Kapın Her Çalındıkça O...dinle..

• MÜZİKLER tarafından
  • 1.022 görüntüleme
Ayşenur Yaylalı Şallarımı Alırken Neye Dikkat Ediyorum 07:06

Ayşenur Yaylalı Şallarımı Alırken Neye Dikkat Ediyorum

Eşarp ve şallarımı alırken nelere dikkat ettiğimi ve nasıl seçim yaptığımı sizlere anlattım.Dolsbımdaki şallarımın ve kıyafetlerinin ömrünü uzatmayı bu anlattıklarımla yaptım diyebilirim! Umarım sizde faydalı bulursunuz..

Babasının Kafasına Kumandayı Geçirdikçe Mutlu Olan Ufaklık 00:21

Babasının Kafasına Kumandayı Geçirdikçe Mutlu Olan Ufaklık

Babasının Kafasına Kumandayı Geçirdikçe Mutlu Olan Ufaklık İzle..

• 907 görüntüleme
Bacağı 180 Derece Ters Dikilen Adam 00:57

Bacağı 180 Derece Ters Dikilen Adam

Konya'da trafik kazası sonucu sol bacak uyluk bölgesindeki kırıklar nedeniyle bir dizi ameliyat geçiren 24 yaşındaki Fevzi Aktaş'ın, protez kullanabilmesi amacıyla Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde gerçekle..

• 1.212 görüntüleme
Bacak Eğriliği Ameliyatı Sonrası Hasta Nelere Dikkat Etmelidir 00:35

Bacak Eğriliği Ameliyatı Sonrası Hasta Nelere Dikkat Etmelidir

Leyla Ataman'ın sunduğu Check-Up'ta, Prof. Dr. Mehmet Kocaoğlu bacak eğriliği ameliyatı sonrası hastaların dikkat etmesi gerekenleri sıraladı...

• NABIZ tarafından
  • 855 görüntüleme
Badem Ailesi-Sadık Oruçlu 00:28

Badem Ailesi-Sadık Oruçlu

Badem Ailesinden yeni komik bir video daha. İyi Seyirler...

• 767 görüntüleme
Bademcik Ameliyatı Sonrası Nelere Dikkat Edilmeli 01:34

Bademcik Ameliyatı Sonrası Nelere Dikkat Edilmeli

Bademcik ameliyatı sonrası ilk gün kanama normal olarak nitelenebilir. Ancak sonraki günlerde devam eden bir kanama söz konusuysa vakit kaybetmeden hekime başvurmak gerekir. Ameliyattan sonraki birkaç gün sıcak ve yutulm..

• NABIZ tarafından
  • 514 görüntüleme
Bağırarak Tedavi Eden Azeri Doktor - Dikkat Şahan Çıkabilir 07:15

Bağırarak Tedavi Eden Azeri Doktor - Dikkat Şahan Çıkabilir

“Dikkat Şahan Çıkabilir!”, Şahan Gökbakar’ın muhteşem tiplemeleri üzerine kurulu, daha önce benzeri pek denenmemiş bir antimedya - skeç şov... Diğer skeç şovların aksine “Dikkat Şahan Çıkabilir!”, ünlüler ve göz önünde o..

• 1.021 görüntüleme
Bahar Candan Neslihanın Söylediklerine Şoke Oldu! 08:05

Bahar Candan Neslihanın Söylediklerine Şoke Oldu!

İşte Benim Stilim 7. Sezon 13 Nisan 2017 Perşembe günü yayınlanan 118. bölümünde Neslihan Doğrusöz ile aynı mağazadan alışveriş yapan Bahar Candan, Neslihan'ın artık o mağazadan alışveriş yapamadığını kendi dolabından gi..

• ANKA tarafından
  • 545 görüntüleme
Bahçekapılı, Almanya Ziyareti Sırasında Yaşadıklarını Anlattı 01:27

Bahçekapılı, Almanya Ziyareti Sırasında Yaşadıklarını Anlattı

TBMM Başkanvekili Ayşe Nur Bahçekapılı, Biz Alman veya yabancı parlamenterlere nasıl saygı, nezaket gösteriyorsak onlardan da aynı şekilde saygıyı ve nezaketi beklemek hakkımız. İncitici oldu gerçekten. dedi...

Bahçeye 15 Tonluk Şişme Havuz Aldık 13:49

Bahçeye 15 Tonluk Şişme Havuz Aldık

Ofisimizin bahçesine 15 ton su hacminde (15,000 litre) devasa bir havuz aldık. Sonra da havuzun keyfini çıkardık. Havuzlu içerikler de elbette yolda..

• 1.422 görüntüleme
  • 6 yıl önce
Bahçeye 15 Tonluk Şişme Havuz Aldık - Oha Diyorum 13:49

Bahçeye 15 Tonluk Şişme Havuz Aldık - Oha Diyorum

Bahçeye 15 Tonluk Şişme Havuz Aldık - Oha Diyorum İzle..

• 443 görüntüleme
  • 5 yıl önce
Bakan Albayrak_ 15 Temmuz’da Tarih Yapraklarından Çıkıp Tarih Yazdık 03:46

Bakan Albayrak_ 15 Temmuz’da Tarih Yapraklarından Çıkıp Tarih Yazdık

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, 15 Temmuz’da 81 ilde verilen mücadele ve duruş ile uluslar arası toplantılarda sürekli Türk milletine methiyeler aldıklarını belirterek, “15 Temmuz ile birlikte tarihin ya..

Bakan Bozdağ_ Türkiye Olarak ‘Hristiyan Terörü’ Demedik 02:50

Bakan Bozdağ_ Türkiye Olarak ‘Hristiyan Terörü’ Demedik

Avrupa’da 356 cami ve mescidin kundaklandığını ve yakıldığını söyleyen Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, Türkiye olarak hiçbir zaman Hristiyan terörü diye bir terim kullanmadıklarını belirterek “Dinlerin hiçbirisi terörü emret..

Bakan Karaismailoğlu- '2021 yılında 21 farklı ülkeden 200 bini aşkın ilave geçiş belgesi aldık' - İhlas Haber Ajansı 08:06

Bakan Karaismailoğlu- '2021 yılında 21 farklı ülkeden 200 bini aşkın i

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, “Pazar günü Resmi Gazete'de yayımlanan yönetmeliklerle Bakanlığımızca verilen yetki belgeleri için istenilen imza sirküsü yerine artık sicil tasdiknamesi yeterli sayılacak..

Bakan Soylu: Biz Ona 4 Duvar Verdik İstediğine Sırtını Dayasın 00:46

Bakan Soylu: Biz Ona 4 Duvar Verdik İstediğine Sırtını Dayasın

Ülke TV'de Turgay Güler'in konuğu olan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu gündeme dair önemli açıklamalarda bulundu. İçişleri Bakanı Soylu HDP'li Figen Yüksekdağ'ın 'Biz sırtımızı PYD'ye YPG'ye dayıyoruz' sözlerine 'Şimdi bi..

Bakan Tüfenkci: Yolları 'Teröristler Yürüsün' Diye Yapmadık 00:10

Bakan Tüfenkci: Yolları 'Teröristler Yürüsün' Diye Yapmadık

Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci'nin, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun Ankara'dan İstanbul'a yaptığı 'Adalet Yürüyüşü'ne yönelik sert ifadeleri gündem yarattı. Bakan Tüfenkci, Biz yollar yapıyoruz. Yolla..

Bakan Varank- -Kovid İlacının Yerlisini Sentezledik 01:40

Bakan Varank- -Kovid İlacının Yerlisini Sentezledik

Türkiye koronavirüse karşı başarılı sonuçlar veren bir ilacın yerli sentezini üretti. Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank'ın görücüye çıkardığı ilaç kısa süre sonra dünya çapında kullanılmaya başlanacak...

Bakımlı İneklerin Süt Çiftliğindeki Oje Pedikür Manikür Halleri 02:24

Bakımlı İneklerin Süt Çiftliğindeki Oje Pedikür Manikür Halleri

Tertemiz Süt Çiftliğindeki İneklerin günlük bakımları ve süt verme sistemleri. ayrıca manikür pedikür oje derken işleri ve gün çok hızlı geçiyor..

• PengoTV tarafından
  • 747 görüntüleme
Banu Berberoğlu Ve Mehmet Kaya Fındık Ağasıyız Biz Bebem 00:35

Banu Berberoğlu Ve Mehmet Kaya Fındık Ağasıyız Biz Bebem

Son günlerin en gündem ve en sevilen ikilisi Banu Berberoğlu ve Mehmet Kaya'nın paylaştığı eğlenceli videoyu izliyoruz efendim..

• 989 görüntüleme
Banu Parlak - Dik Yokuş 03:34

Banu Parlak - Dik Yokuş

Banu Parlak - Dik Yokuş Dinle..

• TOP MÜZİK tarafından
  • 1.173 görüntüleme
  • 6 yıl önce
Banyo Bıdıkları ile Yelkenli Macerası İzle 02:01

Banyo Bıdıkları ile Yelkenli Macerası İzle

Banyo Bıdıkları ile Yelkenli Macerası İzle Banyo bıdıkları heyecan dolu maceralar izleyin...

Barış Arduç ve Özcan Deniz Hakkında Daha Önce Bilmedikleriniz Kendileri Açıklıyor 02:39

Barış Arduç ve Özcan Deniz Hakkında Daha Önce Bilmedikleriniz Kendiler

Çağla Şıkel, Emre Altuğ Evlilik, Sıla,Merve Boluğur, M.Sandal Ve Bir Çok Ünlü Hakkında Bilmedikleriniz Bu Kanalda Kanalıma Abone Olmayı Unutmayalım.....

• BETA tarafından
  • 898 görüntüleme
Başakşehir'den Beklenmedik Ayrılık 00:22

Başakşehir'den Beklenmedik Ayrılık

Medipol Başakşehir, tecrübeli savunma oyuncusu Bekir İrtegün ile yollarını ayırdı.Kulüpten yapılan açıklamaya göre, 33 yaşındaki oyuncunun sözleşmesi karşılıklı feshedildi.İki sezondur turuncu-lacivertli formayı giyen Be..

• OFSAYT tarafından
  • 888 görüntüleme
Başbakan Yıldırım: 28 Şubat'ın Yaralarını Sardık Ama Acılarını Unutmadık 02:14

Başbakan Yıldırım: 28 Şubat'ın Yaralarını Sardık Ama Acılarını Unutmad

Başbakan Yıldırım, 28 Şubat'ın yaralarını sardık ama acılarını unutmadık. Milletin oylarıyla seçilen milletvekili kardeşimize yapılan zorbalık hala toplumun hafızalarındadır. dedi...

Başbakan Yıldırım: Tepelerine Bindik Hepsinin De Canına Okuyacağız 01:29

Başbakan Yıldırım: Tepelerine Bindik Hepsinin De Canına Okuyacağız

Başbakan Yıldırım: Tepelerine Bindik Tünellerini Mevzilerini Başlarına Yıktık Hepsinin De Canına Okuyacağız...

Başbakan Yıldırım_ Anayasa Ve Başkanlık Sistemi Çalışmalarımızı Tamamladık 01:52

Başbakan Yıldırım_ Anayasa Ve Başkanlık Sistemi Çalışmalarımızı Tamaml

Başbakan Yıldırım_ Anayasa Ve Başkanlık Sistemi Çalışmalarımızı Tamamladık Başbakan Yıldırım, Hem yeni anayasa ve hem başkanlık sistemiyle ilgili çalışmalarımızı tamamladık. Bundan sonra yapacağımız iş, teklifimizi en ..

Başkent'te Medikal Malzeme Satan İş Yerinde Yangın 01:04

Başkent'te Medikal Malzeme Satan İş Yerinde Yangın

Ankara'da medikal malzeme satan bir iş yerinde yangın çıktı...

Batmanlı Muhtar Biz Şakadan Evlendik 03:34

Batmanlı Muhtar Biz Şakadan Evlendik

Batman merkeze bağlı bir köyde muhtarlık yapan 4 eşli, 30’a yakın çocuklu 68 yaşındaki M.S.Ö., 5’inci evliliğini 19 yaşındaki A.B. ile yaptı. M.S.Ö.’nün hem kendinden 49 yaş küçük biri hem de 5’inci kez evlenmesini yadır..